ایجاد و پایش پرونده سلامت کارکنان، اساتید و دانشجویان |
تمرکز بر مشتری |
رضایت جامعه هدف (کارکنان ، اساتید و دانشجویان) |
- |
- |
توسعه سرمایه انسانی دانشگاه با تمرکز بر بین المللی شدن دانشگاه |
تمرکز بر مشتری |
اثربخشی دوره های داخلی |
اثر بخشی دوره های بین المللی |
رضایت کارکنان |
توسعه جهشی فضاهای فعالیت دانشجویی
(Student Union)
|
تمرکز بر مشتری |
سرانه فضای فیزیکی مختص به فعالیت های دانشجویی |
رضایت دانشجویان |
- |
بازاریابی و کمپین معرفی دانشگاه به هدف جذب بیشتر منابع موقوفه درآمدزا |
ارتباط با محیط و جامعه |
تعداد کمپین های برگزار شده برای جذب خیرین و واقفان |
- |
- |
برون سپاری خدمات رفاهی دانشجویان و امور پشتیبانی دانشگاه |
تعالی عملیات |
رضایت دریافت کنندگان خدمات |
درصد فعالیت های برون سپاری شده |
تحلیل شاخص هزینه-فایده (برای هر یک از فعالیت ها قابل برون سپاری) |
روان سازی و تسهیل فرآیندهای دانشگاه با تاکید بر کاهش جهشی بورکراسی و استفاده از سیستم های یکپارچه اتوماسیون اداری |
تعالی عملیات
|
متوسط زمان انجام فرایندها (به تفکیک فرایند)
|
رضایت کارکنان و ارباب رجوع
|
- |
پایداری اقتصادی دانشگاه و افزایش دارایی های موقوفه دانشگاه |
رشد
(توانمندی مالی)
|
ارزش ریالی موقوفات مالی به ازای هر دانشجو |
ارزش ریالی عایدات موقوفات سرمایه ای با بازدهی به ازای هر دانشجو |
ارزش ریالی موقوفات سرمایه ای بدون بازدهی به ازای هر دانشجو |
توسعه منشور حقوق و مسئولیت های اجتماعی کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان و آموزش آن |
نوآوری در عملیات |
تعداد بازرسی انجام شده توسط دفتر ارزیابی و بهینه سازی عملکرد |
درصد گزارش ها و شکایت بررسی شده توسط دفتر ارزیابی و بهینه سازی عملکرد |
رضایت کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان
|
تقویت پایداری زیست محیطی دانشگاه و برنامه جامع نگهداری با اولویت فضاهای آموزشی و دانشجویی |
پایداری |
سرانه مصرف انرژی دانشگاه (به تفکیک نوع انرژی) |
سرانه هزینه انرژی دانشگاه |
- |